donderdag 2 augustus 2012

Visie en actie, mijn reactie

Mijn reactie

Op het verhaal

Er zullen mensen zijn

  • Die het bekijken en verder gaan met hun werk.
  • Die het lezen en denken oké. 
  • Die het lezen en denken ja leuk.
  • Die het lezen en inderdaad nadenken dit is een case die ook in onze organisatie kan voorkomen.
  • Die dit lezen en echt nadenken hoe ga ik hier mee om wat kan ik hier uit leren.

En er zullen mensen zijn

  • Die dit verhaal binnenste buiten keren en waakzaam zijn, als dit fenomeen zich zomaar in hun organisatie kan of gaat spelen.
Juist en dat zijn namelijk de echte leiders, de anderen daar is visie hebben en of ontwikkelen nog niet voor direct. 

Denk en handel dagelijks naar de uitspraak van Peter F. Ducker.


  • Doning the right things 
En simpele uitspraak maar moeilijk te leiden net als het verhaal.

Want het gaat niet om mijn handelen en visie maar om dit van u.

Thijmen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten